زکات علم، نشر آن است.

زندگی یعنی تجربه چیزهای مختلف، نه نشستن و فکر کردن به معنای زندگی...

زکات علم، نشر آن است.

زندگی یعنی تجربه چیزهای مختلف، نه نشستن و فکر کردن به معنای زندگی...

زکات علم، نشر آن است.

و هیچکس دیگر به هیچ چیز نیاندیشید ,
زندگی یعنی تجربه چیزهای مختلف، نه نشستن و فکر کردن به معنای زندگی...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۰ آبان ۹۰، ۱۴:۵۲ - مانا اردوان
    قفغ
  • ۳۰ آبان ۹۰، ۱۴:۵۲ - مانا اردوان
    فثث
نویسندگان
پیوندهای روزانه

امیدوارم شرایط تئاتر بدتر نشود

چهارشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۰، ۰۳:۱۴ ب.ظ

اصغر همت معتقد است همواره شرایط تئاتر خاکستری است و در حال حاضر این وضعیت نامناسب‌تر است و باید امیدوار بود که شرایط تئاتر بدتر از این نشود.

اصغر همت درباره وضعیت فعلی تئاتر به خبرنگار مهر گفت: تئاتر ما همواره در طیف خاکستری بوده و هیچگاه در طیف روشن و سفید نبودیم. الان متأسفانه وضعیت خوبی نیست و به لحاظ بودجه و مدیریت در شرایط نامناسبی به سر می‌بریم. هیچ نقطه روشنی در تئاتر نداریم و هیچ تکلیفی بر ما مشخص نیست. هیچ برنامه‌ریزی مدونی در حال حاضر وجود ندارد.

این بازیگر با سابقه عرصه تئاتر تصریح کرد: همچنان با تئاتر مثل یک شیء دورانداختی که نمی‌شود آن را دور انداخت برخورد می‌شود.

عضو انجمن نمایش درباره حقوق معوقه اعضای انجمن و وضعیت این حقوق یادآور شد: فعلاً که دو نفر از اعضای انجمن منحل شده و بهبود وضعیت احقاق حقوق خود چشم از جهان فروبستند. متأسفانه به وضعیت قبل از انحلال انجمن نمایش که آرا به نفع اعضای انجمن بود هم توجهی نشده و همچنان اتفاقی نیفتاده است.

همت تأکید کرد: تشکیلاتی را که آن همه برای تأسیس آن زحمت کشیده شده بود،‌ خیلی جاهلانه از بین بردند و به جایش یک انجمن مشابه و جعلی به وجود آوردند که نه عنوان برازنده‌ای دارد و نه محتوای قابل اعتنایی.

  • مانا اردوان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی